Wednesday, June 29, 2011

SHE'S ALIVE!

SO I vlogged for you.
because ... well, just watch the 6 minute video.




and yeah. Here are some pictures to wet your whistle.
Me & my cake.

Karaoke. Drunk. It was BAD.

First shot at 21. Chilled Grey Goose.

Ronnie from the Red Jumpsuit Apparatus and I. This was, by far one of the most incredible moments of my life.
I'll post a few pictures, along with some other vlogs I created last night the more I drank.. (oops).
Thank you all for the birthday wishes!

4 comments:

  1. You look so pretty in your vlog!

    I totally puked on my 21st birthday, but I was laughing during it, so I think that makes it okay.

    I'm really jealous that you got to see the Red Jumpsuit Apparatus. SO COOL OMG.

    Just watching your video makes me want to be BFF with you. Please?

    HAPPY LATE BIRTHDAY!!!!! :D

    ReplyDelete
  2. Laughing through the puke totes makes it okay!

    AND DID YOU SEE THE PICTURE AT THE BOTTOM WITH THEIR LEAD SINGER ZOMGIDIEDPEEDMYPANTSANDTHENWENTTOHEAVEN.

    and duh, we can be bffs. I mean were real life facebook friends now!!

    ReplyDelete
  3. Ok so just thought you would appreciate knowing that someone is bashing me on Twitter due to my DC post... hahaha OBVIOUSLY there is something good about that place. Let me know what you do when you're there~ We went to the Museum of NH, monument, checked out the white house, wandered around.. but we didn't visit any neighborhoods. Cute little shops? need details! haha

    xox B

    p.s. happy belated!

    ReplyDelete
  4. 1. if anyone understands not being around for a couple weeks, it's me. no worries.

    2. dude, congrats on your bday but i hate you for meeting the guy from Red Jumpsuit Apparatus.

    3. how dare you.

    4. I'll get over it.

    5. this summer has really been full of crisis. ick.

    6. now i know what you sound like, yay!

    ReplyDelete